Napravi juhu. Stvori osjećaj

Ako postoji jelo koje uvijek dolazi uz dodanu vrijednost, koje okrepljuje više od drugih jela i koje se oduvijek veže uz osjećaje, to je - juha.

Podravka juhe bogatstvo povrća prava su „krema među juhama“ - koje odlikuje posebno bogat, odličan kremast okus, prirodnost i bogatstvo povrća, a što nam omogućuje da svaki put napravimo puno više od juhe… omogućuje nam da stvorimo osjećaje. 

Napravi juhu. Stvori osjećaj“ predstavlja headline nove komunikacijske platforme Podravka juha. Kroz samu kampanju prikazuju se  različite životne situacije i konzumiranje juha pri čemu se u fokusu nalaze juhe „Bogatstvo povrća“.  Juhe tako postaju pokretači za realne, životne osjećaje s kojima se svatko može lako poistovjetiti (divljenje, strast, uživanje, ljubav).

Kampanja „Napravi juhu. Stvori osjećaj.“   toplinu, brigu i okus doma interpretira na moderan način. Podravka juhe dio su života svojih potrošača koje prate trendove i modernost.  Juhe bogatstvo povrća, proizvodi su u trendu (bez dodanih pojačivača okusa i bez aroma) čije uzbudljive kombinacije okusa  juha   potrošači mogu naći u  Krem juhi od bundeve, Krem juhi od zelenih i bijelih šparoga, Krem juhi od brokule i cvjetača, Krem juhi od gljiva s maslinovim uljem te odnedavno novim okusima,  Krem juhi rajčica s mozzarelom i Kopriva sa sirom.