Marmelade postaju džemovi – užitak ostaje isti

Staklenke su već dostupne na prodajnim mjestima u svom novom ruhu, s istaknutim nazivom "Džem" tamo gdje je nekoć stajala "Marmelada".

Podravka džemovi plakat 2Od 1. srpnja, ulaskom u Europsku uniju Podravka marmelade postaju džemovi, ali bogatstvo voća ostaje isto. S obzirom da je direktiva Europske unije poprilično jasna što su to marmelade, taj se termin više neće moći koristiti na poznatim slatkim staklenkama Podravkinih proizvoda od voća.

Staklenke su već dostupne na prodajnim mjestima u svom novom ruhu, s istaknutim nazivom "Džem" tamo gdje je nekoć stajala "Marmelada". Dodatne informacije na samim policama pružaju se potrošačima u obliku informativnih letaka, označivača polica i privjesnica na najpopularnijim okusima finog voća zarobljenog u Podravkine staklenke.

Kupci su već mogli primijetiti i emitiranje TV spota na nacionalnoj televiziji od 15.6. do 15.7. kojim se gledatelje upoznaje s činjenicom da se ovim proizvodima mijenja samo naziv, dok njihova poznata kvaliteta i dobar okus ostaju isti.



Dugogodišnja tradicija proizvodnje prerađevina od voća nastavlja se u Podravki i ulaskom u Europsku uniju, pa svoje omiljene okuse marelice, šipka ili miješanog voća, samo morate potražiti u novoj ambalaži!