Lero. Osvaja voćem.
Ovo ljeto bit će Lero ljeto. Kad sunce ugrije morski žal, a jadranske plaže preplave žedni kupači i turisti, Lero juicevi, nektari, ledeni čajevi i drugi napitci iz Lero asortimana presvučeni u novo ruho bit će istinski osvajači, sposobni nadmašiti ulet svakog domaćeg lera.
Spominje se u Gundulićevoj Dubravki i dubrovačkim trubadurima, a na našim prostorima etablirao se kao zavodnik, veseljak i utjelovljenje živopisnog duha Mediterana. Pogađate, radi se o leru.
Upravo taj pozitivan duh Mediterana želimo medijskom kampanjom prenijeti na uživatelje Lero bezalkoholnih pića koja donose pun, bogat i osvježavajući okus voća. Medijska imidž kampanja Lero bezalkoholnih pića pod nazivom "Lero. Osvaja voćem" provodi se na televiziji, u tisku, na radiju i webu u razdoblju od 15. svibnja do 31. srpnja 2009. godine. Usto se do kraja lipnja na prodajnim mjestima provode degustacije i promotivna prodaja Lero proizvoda.
Ukoliko želite testirati lera u sebi, posjetite www.uleti.com.hr, napišite ulet za pamćenje i provjerite koliko ste uspješni.
Ovo ljeto bit će Lero ljeto. Kad sunce ugrije morski žal, a jadranske plaže preplave žedni kupači i turisti, Lero sokovi, nektari , ledeni čajevi i drugi napitci iz Lero asortimana presvučeni u novo ruho bit će istinski osvajači, sposobni nadmašiti ulet svakog domaćeg lera.
Jer Lero osvaja voćem. Kušajte ga i vi.