Poslovni rezultati grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2003. godine

Nadzorni odbor Podravke d.d. na svojoj je današnjoj sjednici potvrdio poslovne rezultate grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2003. godine. Ostvareni prihod grupe Podravka u spomenutom razdoblju iznosi 1.601,1 milijuna kuna, što je za 279 milijuna kuna odnosno za 21% više od ostvarenog u istom razdoblju 2002. godine.

Nadzorni odbor Podravke d.d. na svojoj je današnjoj sjednici potvrdio poslovne rezultate grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2003. godine. Ostvareni prihod grupe Podravka u spomenutom razdoblju iznosi 1.601,1 milijuna kuna, što je za 279 milijuna kuna odnosno za 21% više od ostvarenog u istom razdoblju 2002. godine. U strukturi ukupnog prihoda prihodi od prodaje čine 95,3%, financijski prihodi 2,5%, te ostali prihodi 2,2%.

Grupa Podravka u razdoblju 1. - 6. 2003. godine ostvarila je prihod od prodaje proizvoda i usluga u iznosu od 1.526,6 milijuna kuna što je za oko 300 milijuna kuna odnosno 24% više nego u istom razdoblju prošle godine. Od toga, 54% ostvareno je na domaćem tržištu, a 46% ostvareno je prodajom na inozemnim tržištima. Prihod ostvaren od prodaje na domaćem tržištu iznosi 824,1 milijuna kuna i veći je za 141,8 milijuna kuna, odnosno evidentan je rast prihoda od prodaje za 21% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Na inozemnim tržištima ostvaren je prihod u iznosu od 702,5 milijuna kuna i veći je za 158,3 milijuna kuna illi 24 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U strukturi prihoda od prodaje za 1.- 6. 2003. godine marka Vegeta ostvarila je 266,1 milijuna kuna što je manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a posljedica je lošijeg rezultata prodaje na tržištima Poljske i Pribaltika. Nakon marke Vegeta u prihodu od prodaje slijede Podravka jela - juhe u vrećici, juhe u kocki, polugotova jela, instant juhe i fant sa 131,5 milijuna kuna, što je za 4% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Lino, Dolcela, Kviki ostvarili su prihod od prodaje u iznosu od 126,7 milijuna kuna, što je 5% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Meso i mesne prerađevine ostvarile su prihod od prodaje u iznosu od 118,2 milijuna kuna što je za 9% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Voće i povrće ostvarili su prihod od prodaje u iznosu od 99,2 milijuna kuna što je 14% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Program pića - marke Studena i Studenac - ostvario je prihod od prodaje u iznosu od 82,7 miijuna kuna i to je 34% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a mlinarski i pekarski proizvodi ostvarili su prihod od prodaje u iznosu od 28,8 milijuna kuna, što je za 19% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Lijekovi i kozmetika ostvarili su prihod od prodaje u iznosu od 293,4 milijuna kuna što je 9% više u odnosu na isto razdoblje 2002. godine. Trgovačka roba ostvarila je prihod od prodaje u iznosu od 225,9 milijuna kuna primarno zahvaljujući distribuciji proizvoda tvrtke Nestlé iz koje proizlazi značajno povećanje prodaje. Na tržištima jugoistočne Europe zabilježen je rast od 56% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tržišta srednje Europe i Njemačke udvostručila su svoju prodaju u odnosu na isto razdoblje prošle godine (indeks 203). Na tržištima SAD-a, Kanade, zapadne Europe i Skandinavije ostvaren je rast prodaje za 23% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Na projektnim tržištima (tržišta Australije, Rumunjske, Bugarske i dr.) prodaja je porasla za 28%, dok je na tržištima istočne Europe veća za 8% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tijekom prvih šest mjeseci 2003. godine Podravkina mesna industrija Danica poslovala je pozitivno.

Grupa Podravka prodala je svoj udjel u Hotelu Podravina. Nastavljen je investicijski ciklus, tvornica Podravka jela je pred završetkom, a osnovana je i Podravkina menadžerska akademija - POMAK s ciljem razvoja menadžerskih znanja i vještina Podravkinih zaposlenika potrebnih za uspješnije ostvarivanje poslovnih ciljeva kompanije.