Poslovni rezultati Grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2002. godine

Nadzorni odbor Podravke d.d. na svojoj je jučerašnjoj sjednici potvrdio poslovne rezultate grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2002. godine. U prvih šest mjeseci ove godine grupa Podravka poslovala je uspješno ostvarivši neto dobit u visini od 55 milijuna kuna. Grupa Podravka u razdoblju 1.-6. 2002. godine ostvarila je prihod od prodaje proizvoda i usluga u iznosu od 1.226,5 milijuna kuna što je neznatno više nego u istom razdoblju 2001. godine.

Nadzorni odbor Podravke d.d. na svojoj je jučerašnjoj sjednici potvrdio poslovne rezultate grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2002. godine. U prvih šest mjeseci ove godine grupa Podravka poslovala je uspješno ostvarivši neto dobit u visini od 55 milijuna kuna.

Ostvareni prihod grupe Podravka u spomenutom razdoblju iznosi 1.322,1 mil.kn, što je za 9,7 milijuna kuna više od ostvarenog u istom razdoblju 2001. godine. U strukturi ukupnog prihoda prodaja čini 92,8%, financijski prihodi 4,8% i ostali prihodi 2,4%.

Grupa Podravka u razdoblju 1.-6. 2002. godine ostvarila je prihod od prodaje proizvoda i usluga u iznosu od 1.226,5 milijuna kuna što je neznatno više nego u istom razdoblju 2001. godine. Od toga, 55,1% ostvarno je na domaćem tržištu, a 44,9% ostvareno je prodajom na inozemnim tržištima. Prihod ostvaren od prodaje na domaćem tržištu iznosi 682,3 mil.kn i veći je za 7,5 mil.kn, odnosno 1%, u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Na inozemnim tržištima ostvaren je prihod u iznosu od 544,2 mil.kn i prodaja je manja za 1%. Ovakvo kretanje dijelom je rezultat promjene tečaja USD I PLN sa značajnim negativnim utjecajem na tržište Poljske, a dijelom zbog izmjena u distribuciji trgovačke robe nastalih raskidom ugovora s Ferrerom - tržište Slovenije. U strukturi prihoda od prodaje za I-VI 2002. godine i nadalje najveći pojedinačni udio zauzima brand Vegeta s prihodom od 339,3 milijuna kuna što je 2% manje u odnosu na isto razdoblje 2001. godine i primarno je posljedica situacije u Poljskoj (tržište Poljske bilježi pad od 14% zbog pada tečaja PLN-a, no prodaja u domicilnoj valuti veća je za 2%). Prodajom lijekova ostvareno je 261,3 milijuna kuna što je na razini istog razdoblja prošle godine. Nakon lijekova u prihodu od prodaje sudjeluju Podravka jela s ostvarenih 127,9 milijuna kuna što je 9% više nego u istom razdoblju 2001. godine. Najveći pojedinačni porast ostvaren je u programu pića - marke Studenac i Studena - čija je prodaja veća za 47% u odnosu na prvih šest mjeseci 2001. godine. Također, rast prodaje bilježe mlinarski i pekarski proizvodi (+10%), Slatki program koji obuhvaća marke Lino, Dolcela i Kviki te meso i mesne prerađevine (+4%).

Osim spomenutog vrijedi istaknuti neke od aktivnosti u grupi Podravka tijekom prvih šest mjeseci 2002. godine: - nastavljen investicijski ciklus u segmentu pića te započet u Podravka jela - prodan udio u Panonskoj pivovari te Elite d.o.o., prodana Kuglana - kupljen porečki Ital-Ice d.o.o. afirmirani proizvođač sladoleda čime Podravka i formalno kreće u osvajanje tržišta smrznute hrane - potpisan Ugovor s Nestlé World Trade Corporation o distribuciji u jugoistočnoj Europi - uspostavljen Program izdavanja komercijalnih zapisa u ukupnoj vrijednosti 150 milijuna kuna - nastavljen intenzivan rad na pripremi novih akvizicija - Podravkina dionica - najlikvidnija i proglašena industrijskom dionicom godine - Podravki dodijeljena nagrada za najbolji odnos prema medijima - Euromoney proglasio Podravku vodećom kompanijom u Hrvatskoj u korporativnom rukovođenju - ISO 9001:2000 proširen na Podravka jela, Lino, Dolcela i Kviki.