Ribe i plodovi mora

Iz morskih dubina do gastro visina

Naša sardina puna D vitamina: hit recepti za prste polizati!

- Zanimljivost by coolinarika.com -

Vitamin D neophodan je za dobro stanje organizma, jer ima značajnu ulogu u jačanju imuniteta. Stoga preporučamo da barem dva puta tjedno konzumirate malu sardinu, riznicu potrebnog vitamina. Uz naš prijedlog recepata vjerujemo da to neće biti nimalo teško.

Zapečeni špinat sa sardinama

Nedostatak vitamina D najčešće primijetimo kada nas preplavi umor ili osjetimo bolove u kostima i slabost u mišićima. Budući da je sunčeva svjetlost jedan od bitnijih izvora, a u ovom si trenutku možda baš i ne možemo priuštiti šetnju nekom osunčanom stranom svijeta, nadoknaditi ga možemo prehranom bogatom D vitaminom.

Nutritivno bogatstvo nadohvat ruke

U hladnijim danima kada više vremena provodimo kod kuće i u zatvorenim prostorima, tijelo itekako osjeća nedostatak D vitamina. Pronašli smo ga u plavoj ribi, bogatoj omega 3 masnim kiselinama, proteinima, kalcijem... Baš kao što zimnicu čuvamo u staklenci, vitamin D dobro je čuvan u maloj plavoj kutijici Eva sardine, koja krije pravo nutritivno bogatstvo. Pronašli smo izvrstan razlog za ribarsku feštu u nadolazećim hladnim danima, jer upravo se ukrcavamo na palubu broda gdje ćemo iskoristiti sve prednosti plave ribe. Pridružite nam se!

Topla salata sa sardinama
Topla salata sa sardinama

Špageti sa sardinama i šampinjonima
Špageti sa sardinama i šampinjonima

Namaz od sardina
Namaz od sardina 1

Bruskete sa sardinama
Bruskete sa sardinama

Pogača sa sardinom
Pogača sa sardinom

Brza lisnata pizza
Brza lisnata pizza

Popečci od sardina
Popečci od sardina

Francuski sendvič sa sardinama
Francuski sendvič sa sardinama

Zapečeni špinat sa sardinama
Zapečeni špinat sa sardinama

Tart s blitvom i sardinama
Tart s blitvom i sardinama

Quiche sa porilukom i sardinama
Quiche sa porilukom i sardinama

Brzi mediteranski špageti
Brzi mediteranski špageti

Ukusni tramezzini za 5 minuta
Ukusni tramezzini za 5 minuta

Žitarice

Vrijedne vaše pažnje