Naša sardina puna D vitamina: hit recepti za prste polizati!

- Zanimljivost by coolinarika.com -

Vitamin D neophodan je za dobro stanje organizma, jer ima značajnu ulogu u jačanju imuniteta. Stoga preporučamo da barem dva puta tjedno konzumirate malu sardinu, riznicu potrebnog vitamina. Uz naš prijedlog recepata vjerujemo da to neće biti nimalo teško.

Nedostatak vitamina D najčešće primijetimo kada nas preplavi umor ili osjetimo bolove u kostima i slabost u mišićima. Budući da je sunčeva svjetlost jedan od bitnijih izvora, a u ovom si trenutku možda baš i ne možemo priuštiti šetnju nekom osunčanom stranom svijeta, nadoknaditi ga možemo prehranom bogatom D vitaminom.

Nutritivno bogatstvo nadohvat ruke

U hladnijim danima kada više vremena provodimo kod kuće i u zatvorenim prostorima, tijelo itekako osjeća nedostatak D vitamina. Pronašli smo ga u plavoj ribi, bogatoj omega 3 masnim kiselinama, proteinima, kalcijem... Baš kao što zimnicu čuvamo u staklenci, vitamin D dobro je čuvan u maloj plavoj kutijici Eva sardine, koja krije pravo nutritivno bogatstvo. Pronašli smo izvrstan razlog za ribarsku feštu u nadolazećim hladnim danima, jer upravo se ukrcavamo na palubu broda gdje ćemo iskoristiti sve prednosti plave ribe. Pridružite nam se!

Topla salata sa sardinama

Špageti sa sardinama i šampinjonima

Namaz od sardina

Bruskete sa sardinama

Pogača sa sardinom

Brza lisnata pizza

Popečci od sardina

Francuski sendvič sa sardinama

Zapečeni špinat sa sardinama

Tart s blitvom i sardinama

Quiche sa porilukom i sardinama

Brzi mediteranski špageti

Ukusni tramezzini za 5 minuta

Žitarice

Vrijedne vaše pažnje