Preskoči na: glavni sadržaj | pretraživanje

Koprivničanci doznali Tko je Zdravko Dren

17.05.2008. Koprivnica

Pogledajte sadržaj vezan uz ovaj članak:

Mnogobrojni posjetitelji belupovih prostora na otvorenom dobili su korisne savjete i preporuke od liječnika specijalista.

Koprivničanci doznali Tko je Zdravko Dren

U tri mini liječničke ordinacije: psihijatrijskoj dr. Ljubice Rožman, internističkoj dr. Silve Bezjak, te fizijatrijsko-reumatološkoj dr. Waltera Brlečića Koprivničancima je 17. svibnja na Zrinskom trgu Belupo "mjerio zdravlje". Mnogobrojni posjetitelji belupovih prostora na otvorenom dobili su korisne savjete i preporuke od liječnika specijalista, primjerice kako prepoznati i liječiti simptome depresije, živjeti s manje stresa, kontrolirati tlak, te u konačnici nostiti se s bolovima vezanima uz promjenu vremena i nesmetano se kretati.

"Zadovoljan sam što imam priliku vidjeti kako su Koprivničanci oduševljeni onim što smo im omogućili, da zdravlje provjere na ovakav način. Uspjeh se ponekad ne može mjeriti novcem već zadovoljstvom koje nam daju situacije poput današnje. Ponovno smo drugačiji i usudim se reći bolji od drugih. Belupo u odnosu prema zdravlju i njegovu promicanju bilježi veliki iskorak" - napomenuo je predsjednik Uprave Belupa Stanislav Biondić.

Događanje na koprivničkom središnjem trgu bila je prigoda i za podsjetiti na ciljeve Belupove kampanje "Zdravko Dren", fokusirane na promociju inovativnijeg, preglednijeg i sadržajno bogatijeg web portala na adresi www.zdravobudi.hr koji u godinu dana postojanja ima više od milijun korisnika.

Kampanja, koja je trajala više od mjesec dana, nastojala je doprijeti do svih onih kojima je, baš kao i Zdravku Drenu, blogeru i domaćinu portala, zdravlje najveće i najdragocjenije bogatstvo. Postavljena pitanja i tvrdnje: Tko je Zdravko Dren?; Ja sam Zdravko Dren.; Budi Zdravko Dren! poziv su na aktivniji odnos svih nas prema vlastitom zdravlju.

Belupo je kompanija koja svoju viziju temelji na načelu kako je zdravlje najveće bogatstvo. Sustavnim ulaganjem znanja, vremena i novca u komunikaciji s ciljanim javnostima Belupo je i događanjem u Koprivnici dopro do onih kojima je zdravlje, baš kao i kompaniji najdragocjenije mjerilo.

Komentiraj

Upišite Vaš komentar ili prijedlog vezan uz sadržaj.

Komentiraj

Pošalji prijatelju

Znate nekog koga bi ovaj članak mogao zanimati? Ništa lakše, upišite podatke, dodajte komentar i pošaljite.

Pošalji prijatelju

Podijeli na:

Dodatni sadržaji

Linkovi na servise kod kojih su objavljeni dodatni sadržaji.
Foto/photos/podravka/tags/zdravkodren/

Preskoči na: glavni sadržaj | glavna navigacija | pretraživanje