Gospodarstvo

U konkurentnom poslovnom okruženju, Podravka teži kontinuiranom unapređenju poslovanja i razvoju asortimana te održavanju pozicije lidera u odabranim kategorijama, uvažavajući pritom različitosti svakog pojedinog tržišta.

Zahvaljujući dugogodišnjem povjerenju naših potrošača, postali smo prehrambeni brand br.1 te se pozicionirali kao značajan sudionik na tržištu farmaceutskih proizvoda, ne samo u Hrvatskoj već i brojnim zemljama jugoistočne Europe. Kroz sustavno unapređenje poslovanja i kvalitete proizvoda, pod prepoznatljivim markama, usmjereni smo na stvaranje veće vrijednosti za sve svoje dionike, a internim snagama želimo ostvariti sinergiju poslovnih područja prehrane i farmaceutike.  

Podravka gotovo polovicu svojih prihoda ostvaruje na domaćem tržištu, čime uspješnim financijskim rezultatima doprinosi i gospodarstvu Republike Hrvatske. Jednako tako zabilježen je kontinuirani rast prihoda i profitabilnosti u gospodarstvima u četrdesetak država na svih pet kontinenata u kojima poslujemo.

U konkurentnom poslovnom okruženju, Podravka teži kontinuiranom unapređenju poslovanja i razvoju asortimana te održavanju pozicije lidera u odabranim kategorijama, uvažavajući pritom različitosti svakog pojedinog tržišta.

Podravka je važan posrednik u povezivanju poslovnih i društvenih subjekata u Hrvatskoj i izvan nje, a svojim aktivnostima nastojimo pridonijeti i razvoju opće društvene zajednice.