„Napravi juhu. Stvori osjećaj.“, nova komunikacijska platforma za Podravka juhe

Ako postoji jelo koje uvijek dolazi uz dodanu vrijednost, jelo koje okrepljuje više od drugih jela i koje se oduvijek veže uz osjećaje, to je juha. Juha nadahnjuje lijepe, strastvene i tople životne trenutke, a njen okus se veže uz emocije koje dugo ostaju u sjećanju.

Podravka već gotovo 60 godina potrošačima nudi najukusnije juhe, a samo najkvalitetniji i pomno birani sastojci postaju dio širokog asortimana Podravka juha. Svaka Podravka juha stvorena je i proizvedena od srca, dio je života svojih potrošača i uživa njihovo povjerenje.  Okus prave domaće juhe, obiteljsko okupljanje oko stola, okrepa, topla i bliska atmosfera su danas sinonimi upravo za Podravka bistre juhe.

„Napravi juhu. Stvori osjećaj.“  nova je komunikacijska platforma za Podravka juhe koja je bliska potrošačima i donosi im autentičnost s kojom se lako mogu poistovjetiti. Toplina, briga i okus doma interpretirani su tako na moderan način u jednoj modernoj priči.

Kroz samu kampanju prikazuju se različite životne situacije i različite prilike konzumacije juha gdje se u fokusu nalaze upravo Podravka juhe. Juhe tako postaju pokretači za različite životne situacije i za autentične životne osjećaje s kojima se svatko može lako poistovjetiti. Svima nam je poznato kako uz pomoć tople Podravka bistre juhe izuzetno lako možemo dragoj osobi izmamiti osmijeh na lice, pružiti toplinu, pokazati brigu, vratiti zanos. I upravo su takvi trenuci okosnica nove komunikacijske platforme.

Podravka bistre juhe omogućuju nam da svaki put napravimo puno više od juhe. Omogućuju nam da stvorimo osjećaje. Napravite Podravka bistru juhu i razveselite nekog od svojih bližnjih.