Naše temeljne vrijednosti su kreativnost, povjerenje, strast, zadovoljstvo potrošača i izvrsnost! To su vrijednosti kojima se vodimo već 75 godina i na preko 70 tržišta.
Vijesti
-
65 prstena za 65 godina: Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima!
Osvoji limitirano izdanje Vegeta prstena by Maja Miletić, modnog dodatka koji će popraviti svako tvoje jelo i outfit te brojne druge nagrade
-
Pitka umjetnost: postani barista i oslikaj svoju šalicu kave, čekaju te vrijedne nagrade
Napitak O'Plant Zob Barista glavni je akter u nagradnom natječaju u kojem možeš nakratko postati barista i pokazati svoju kreativnost
-
Svima draža ambalaža – limenkama ostvarujemo održive ciljeve
Neki od najpopularnijih Podravkinih proizvoda mogu se pronaći u limenkama, a stopostotna reciklabilnost samo je jedna od mnogobrojnih prednosti koje takva ambalaža donosi.
Investitori
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica – propisana informacija na dan 18.4.2024.
-
Najava sjednice Uprave PODRAVKE d.d. – obavijest na dan 18.4.2024.
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica – propisana informacija na dan 12.4.2024.
-
Obavijest o stjecanju vlastitih dionica - propisana informacija na dan 10.4.2024.
-
Izvješće Nadzornog odbora Podravke d.d. o obavljenom nadzoru vođenja poslova Podravke d.d. u 2023. godini
Dionica
Odgovornost
-
Okoliš
Promičemo primjenu normi društveno odgovornog poslovanja te usklađenost gospodarstva s razvojnim ciljevima društvene zajednice i očuvanjem okoliša za buduće generacije.
Podravka se u svom poslovanju opredijelila za očuvanje, zaštitu i unapređenje kvalitete okoliša u kojem stvara nove ekonomske, okolišne i društvene vrijednosti za svoje dionike.
-
Potrošači
Podravkino temeljno usmjerenje je proizvodnja visokokvalitetnih i zdravstveno ispravnih proizvoda temeljenih na dobroj proizvođačkoj praksi ina načelima upravljanja kvalitetom i sigurnosti hrane.
R&D
Istraživačko-razvojne aktivnosti nositelji su razvoja naše kompanije. U njih su utkane vrijednosti profesorice Zlate Bartl i njezinih timova - strast, kreativnost, inovativnost, izvrsnost, povjerenje i zdravlje potrošača.