Podravka osnažuje menadžment tim za tržišta Centralne Europe

Poziciju čelnog čovjeka Podravke za tržišta Centralne Europe preuzima Jerzy Zalopa, iskusni menadžer na području Centralne i Istočne Europe.

Poziciju čelnog čovjeka Podravke za tržišta Centralne Europe preuzima Jerzy Zalopa, iskusni menadžer na području Centralne i Istočne Europe s vrlo prepoznatljivim modelom upravljanja i dokazanim poslovnim uspjesima u prehrambenom sektoru.

Podravka ovime jača svoj menadžment tim na tržištu Centralne Europe koja obuhvaća tržišta Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Rumunjske i Bugarske.

Svoju poslovnu karijeru započinje 1993. godine u poljskoj kompaniji Bestfoods gdje je između ostaloga radio na poziciji direktora prodaje i marketinga zaduženog za tržište Poljske te izvršnog direktora Bestfoods kompanije na tržištu Češke i Slovačke. 

Tijekom 2001. godine pridružuje se tvrtki Unilever gdje ubrzo preuzima poziciju direktora Unilivera za diviziju hrane na tržištu Poljske i Baltika, a nakon toga i za tržišta Rusije, Ukrajine i Bjelorusije sa sjedištem u Moskvi.

Nakon uspješne karijere u Unileveru, 2007. godine prelazi u norvešku grupaciju Rieber&Son kao glavni direktor Vitane Češka i Slovačka te ujedno i izvršni direktor Rieber&Son Poljska.